En UnDerBar MorGoNsOL!

Idag var en härlig morgon! jag o Decibel knatade iväg upp i skogen, solen sken, fåglarna kvittrade och tanken slog mig, så här borde alla börja sin dag. Då skulle folk må så mycket bättre :)

Vi knatade runt och hade det skönt, Decibel luktade på livet, hon verkar fundera på vart all snö är, för hon blir så glad när hon väl hittar en liten snöhög som är kvar! och idag gick vi fram till en liten liten bäck, o den va precis hur spännande som helst, hon är så himla söt när hon springer runt och är så nyfiken på allt =)

nå väl, en udnerbart härlig start på dagen. nu ska jag jobba jag!

slänger in lite bilder från morgonen =)

weee jag nästan flyger fram :)

OJ vad är detta?!

så skönt o vara ute i skogen, även om snön snart är borta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0