En tRevLiG lÖrDAg...

...Har jag haft =)
började dagen med att gå ut en riktig kortis med fröken D. utanför knuten på kissning bara. sen gick jag in o kröp ner i sängen igen. SOVMORGON! så skönt! klockan var runt halv nio sen när jag gick upp =) då var rickard på jobbet, sebbe i soffan o Decibel sov på sin plats, hon kanske med gillade sovmorgon :)

Gick upp o klädde mig sen tog jag ut D på en promenad, vi gick upp i skogen så hon fick rusa runt o lukta på allt spännande, sen när vi kom hem så va de bara o kavla upp ärmarna... såg hemskt ut hemma. diskbänken va full och golvet skitigt... men någon timme senare så kände man igen hemmet igen =)

Packade in sebbe o decibel i bilen så for vi ner till barnens hus, sebbe köpte present till en klasskompis som skulle ha kalas, sen körde vi genom en biltvätt på vägen hem :)
va väldigt spännande o lite otäckt tyckte Decibel först, men efter en liten stund la hon sig ner o sov så var väl inte så väldigt farligt =)

efter lunchen (smörgåstårta som va kvar från igår, mums) så lämnade jag sebbe på kalas och fcor sen till malin på en kopp kaffe, decibel o bilbo fick leka lite, de e så söta =)

sen hämtade jag martin i uvbergsviken, han har varit på övernattning me scouterna, de verkade ha haft de skoj =) han trivs bra me att gå på scouter!
åkte hem me martin o då¨kom pontus hem på besök, vi tog Decibel på en promenad till skolans gymnastiksal där sebbe va på kalas, skönt o komma ut o gå ett par ggr om dagen =))
va lite regningt men ändå skönt ute!
o med trevligt sällskap blir ju prommisarna ännu trevligare =)
efter motion fick de bli kaffe!!! gott! sen kom även linnea o saga hem, vi drack kaffe, snackade o umgicks samtidigt som jag gjorde potatis sallad, kycklingspett o sallad! sen när rickard kom hem från jobbet så grillade vi kycklingspetten o åt mat tillsammans!
med andra ord, årets grillpremiär är avklkarad, GOTT GOTT GOTT me grillat :P

nu ligger en trött decibel o sover, hon har lekt me saga o linnea på kvällen så hon är trött, barnen ska snart sova o sen är de min o rickards tur o få slappa =)

hoppas ni haft en lika härlig lördag som jag ! :)

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0