tuursdag!

Idag iväg till G o hästarna igen, najs!

Men först jobba nåra timmar till förstås =)

Igår va jag till Frugan, väldigt sällan vi umgås nu så de va trevligt! :) Kaffe o bubbel blidde de såklart, se hämtade jag syster i Bäckan. Va me in o kollade på storhästen som hon sköter... så fin så :) sen va jag med in o sa hej till mamsen o andra syster me dotra som va där o hälsade på innan jag åkte hem till gubben =) sydde klart Sebbes spindeldräkt o sprayade dit ett silvrigt kors på ryggen med, blir nog bra på fredag de där haha =)

längtar till lördag, då kommer grabbarna hem! eller vi åker till Sthlm o ska kolla på "Walking whit dinosaurs" sen på söndag ska vi på cosmonova och sen hem =) får tjuva hem dem hela två dar tidigare och det är jag tacksam för, miss them juuuue!

***** nästa vecka är det min tur... pust *****

***** bara liiiite liiiite tråkigt att det är sånt liiiitet liiiitet intresse... =/ *****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0