Mojs =)

Mysigt o pyssla med småhästarna igen! var iväg igår igen till G. tömkörde Nora igen o hon gick med Iza. Nora gick ännu bättre idag, nu visste hon direkt att hon skulle gå framåt även när jag var bakom =) en smart liten en! finns fina vägar där ute o knata på, bara man hittar sen så =)
En trevlig kväll blev de iaf :)

Hemma så serverades det fisk, är riktigt bra o va iväg så där o komma hem till dukat bord ;) har är super den där gubben som bor i mitt hus ;)
Kollade på Criminal Minds, är ett av de få tvprogram jag verkligen VILL se =)
Sen sov jag gott, vaknade inte ens i morse när R gick upp, blev lite paff när han kom in o pussade mig hej då eftersom jag trodde det var mitt i natten :P

nå ja de va bara o gå upp o göra sig ordning för jobb... nu en o en halv timme och en kopp kaffe senare är man ganska vaken iaf ;)

ikväll ska barnen på disco, hallowen tema så de ska sminkas o fixas före, ska bli skoj =)))



lagt in kort på Nora o Iza på FB, kommer vl kort på mina hallowenkillar där sen med!

hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0