Jord o blomster

när jag kom hem igår var de bara o byta om o börja lasta av jord från släpet som stod på uppfarten, blev mååånga skottkärror fulla som jag sedan tippade ut på baksidan, vi håller på o jämnar till lite nu när det sjunkit och plattat till sig det vi gjorde i våras...
blev klar lagom till gubben kom hem så då böt jag om så åkte vi till svärföräldrarna och hämtade lite blommor från deras rabatt, ska plantera ner dem i landet vid stenen idag =)

Han med o åka förbi och lämna lite saker till barnen hos roger efter jobbet oxå, älskade små,,, känns så,    fel    , o inte ha dem hos sig...

Dagen började med lite motion på maskinen hemma. tänkte gå ute först men va ju så mörkt o kallt... =/ nå ja lite duktig va jag iaf ;)
nu jobb för fullt o ska jobba över idag med, sen hem o kanske ta en prommis hemma om jag inte blir o jobba allt för länge...
ska plantera blommorna frånigår idag, o sen finns inga mer planer, skönt =)

ha de göttans




***** önskar jag kunde säga något, ÅH jag vet ju precis hur det är, men jag vet ju oxå att inga ord kan ändra något. för i den situationen så går det inte in, man måste först landa i sig själv. Men det är så synd.... =( *****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0