inte som jag tänkte...

Helgen blev inte som jag hade planerat riktigt...

skulle ju umgås me frugan tex men de blev inte av, som vanligt =(

men umgicks me Pontus o Josephine, vi va bla o badade jag, sambon barnen och P o J. trevligt o skönt även om jag inte är någon jättefantast av Aqua Nova.

var meningen  att jag o gubben o barnen skulle till medväga på lördag kväll så gubbarna kunde dricka öl, barnen leka o fruntimren prata skit,,, men så fick ju micke lov o jobba tyvärr så blev inställt,,, eller iaf för gubbarne.. jag o stina umgicks ändå med barnen, alltid lika trevligt o alltid lika många roliga samtalsämnen o bubbla om =) o barnen leker ju riktigt bra trots att det är så sällan (alldeles för sällan) som vi ses

hade lite planer på marknad men de va ju inge höjdarväder så de struntade vi i =) o lika skönt de hahaa blev ju lite billigare så ;)


den här veckan kanske jag kommer va pigg iaf, har inte killarna hemma så blir ju inte väckt nattetid iaf! men saknade finns där istället, aldrig är man nöjd ;)

tack o hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0