på jobbet efter en toppenhelg =)

ajomen, sitter på jobbet nu, lite lugnt precis efter en fm där det ena avlöst det andra, varit en givande fm. skoj när det är mycket kunder =)

helgen var toppen! var ute i rämshyttan på midsommarafton med svärföräldrarna och svägerskorna med deras familjer, samt rickards fastrar med familjer, totalt 17 vuxna o 7 barn tror jag vi var... riktigt skoj och trevligt, stort vattenkrig hade vi bla, vuxna mot barnen! sen fotbollsmatch med samma laguppdelning =)
     ungarna njöt till fullo av en härlig dag och sebbe somnade med huvudet i rickards knä när klockan va närmare 23, då hade han spelat fotboll och sen fått hänga med storgrabbarna (rickards kusiner som är 16 och 18 samt fastrarnas karlar) till bastun, gissa om det var en av dagens höjdpunkter, få vara lite stor så där medan de andra under tio år inte va med =)
martin höll sig uppe till 24, trött som få o somnade innan han knappt lagt huvudet på kudden =)

på lördagen var vi till rickards ena syster och hälsade på, hennes lillkille fyllde tre år :) rickard började hjälpa hennes karl o gräva o gjuta o så, de håller på med altanbygge... så vi blev kvar hela dagen o kvällen, åkte hem vid 24, gissa om jag va trött på söndan? två sena kvällar i rad är för mycket för en gammal tant *skrattar* men enligt lilla helmer som fyllde tre är jag faktiskt inte gammal alls =)))

söndagen då, sovmorgon till 10! såååå skönt =) sen städade jag huset, körde tvättmaskinen ett antar gånger, vek massa tvätt och sen tog jag o pontus en tur hem till maria och adrian, han jobbade men maria o magen bjöd på kladdkaka o kaffe. hon är sååå fin med sin härliga bebismage =)

efter den utflykten var det storhandla på schemat och sen åkte jag hem, vi grillade lite gott jag o älsklingen o sen däckade vi lagom slut på kvällen...

o idag, full rulle på jobbet igen =)

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0