neee...

jag har ju inte lagt in några bilder än, skapligt seg e man men men, kommer in bilder från götet antingen här eller på facebook snart =)

idag har dagis haft avslutning vid dammyran, va jätteskönt, o skoj o va ute o fika o barnen lekte o vi föräldrar o fröknar pratade massa =)

imorrn Huddinge sjukhus. det märks att sebbe börjar bli stor... han vet att vi ska till huddinge och han vet ju ganska väl vad det innebär, lång bilfärd och träffa anette, birgitta och någon av läkarna, han hoppas på sin rafael :) han tycker att det är lite kul o komma ner o så, han känner ju igen sig och personalen så det är inga problem, men samtidigt så VET han så väl att ibland, ibland gör det ont. ibland tar det lång tid, ibland är det många, långa undersökningar. och framför allt igen, ibland gör det ont,,,, han frågade mig idag, väldigt tyst, så tyst att jag knapt hörde vad han sa...
-mamma... vad ska jag göra i sthlm?
- du ska ta stick i fingret och lyssna på magen o hjärtat bara.
- men tänk om... tänk om de ska sticka i armen med...???
- inte imorgon lilla vän, det är bara vanligt stick i fingret.
- skööönt.

liten har halvdåliga erfarenheter av att vara svårstucken de ggr läkarna vill ha många blodprover så att sköterskorna sätter i nål i armvecket... sist i sthlm fick de sticka honom 7-8 ggr innan de lyckades hitta något kärl o ta blod ur...

ne usch, imorrn ska det väl bara vara rutinprover så de kommer gå fort o bra =)

nu ska jag va social me älsklingen i soffan jag!

gnatt sov gott

Kommentarer
Postat av: Frugan

mm men eller hur:/ om dom bara höll sej ute skulle dom slippa dö ju snyft... Hehe Vicce lärde sej klappa händerna helt själv idag weeei min lilla börjar bli stor nu :) kul men vemodigt.. Självklart kaffe, bara slå en pling:) KRAM

2009-06-16 @ 23:30:10
URL: http://theangelinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0