mina underbara små är hemma =)

...slutade halv fem, åkte och hämtade barnen på dagis och fritids. Så härligt o ha dem hemma igen =)
vi åkte hem, jag klippte gräs och de lekte lite, sen lagade jag till lite våfflor åt oss, och efter de tog vi en skön tur i eljusspåret. de cyklade jag joggade. så himla skönt. nu kollar de barnprogram. snart ska vi läsa lite och sen är det dags för dem o sova och sen kommer min älskling hem. ska laga till våfflor till honom när han kommer så han slipper äta degiga våfflor som legat flera timmar... sen är det väl bara sova kvar av kvällen.

längtar till lördag. ska åka till sommarstugan, alltså vår sommarstuga i floda, blir lätt förvirrat med två stugor haha men paradis = mammas stuga i dala floda =)
ååååh så underbart! barnen längtar de med!!!
vårt paradis.

gosch vad jag trivs med livet!!! :D

kram o hej


Kommentarer
Postat av: Frugan

Ja jag vet, är galet vad fort tiden går :´(

2009-06-23 @ 16:55:46
URL: http://theangelinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0