***** Längtar *****

Längtar till halv fem när jag får gå ut genom dörrarna och njuta av sommaren.
Längtar till lördag när jag ska få åka till paradiset i Dala-Floda.
Längtar till den här veckan är slut så jag får träffa älsklingen lite mer.
Längtar till semestern så vi får umgås och njuta av ledighet tillsammans alla fyra.
Längtar till resan till bulgarien.
Längtar till att kanske... *ler*

En hel del längtan.
Men det bästa av allt är ändå, att mitt i längtan efter det som komma skall,
så njuter jag av livet precis som det är just nu.

Jag trivs så himla bra, mår bra. Känner mig glad. Njuter av livet.

är det solen som påverkar mig eller är det bara alla underbara människor och saker i min omgivning!?
strunt samma, de viktiga är väl att jag känner så här :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0