gooood morgon =)

morrn på er! en god morgon har de varit, började dagen med, hör o häpna, en promenad :) känner mig såååå duktig ;)
va ute o gick igår kväll en sväng o kände att de e ju skönt, haha ja jag vet, jag va ju ute o rörde mig mycket förut och jag VET ju att det är skönt, men ändå, ändå, så har jag låtit mig själv tappa bort den känslan, så korkat.
nå ja får se m jag lyckas sparka igång mig själv igen nu då =)

igår "spelade" "lekte" jag en lek som man ofta gjorde som liten som jag helt glömt bort att den finns... hänga gubbe =)
kommer ni ihåg den? man hittar på ett ord o den/de andra ska gissa bokstäver som är med, o gissar de fel börjar man rita en kulle, sen en pinne, och till slut, om de inte kommit på ordet du valt så har du ritat en hängd gubbe o de andra har förlorat... rätt brutalt egentligen men riktigt kul!
gissa om jag ska leka den med barnen sen när de kommer hem, bra skriv o lästräning dessutom =))
tack pontus o josephine som påminde mig om en gammal barndomslek =))

underbart skönt sov jag inatt, så underbart pigg e jag nu...!

ha en toppendag!

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0