blandad kompott...

...är det just nu, väldigt blandad. Känns lite både och... jag är så sentimental så för mig är det svårt o släppa en del gammalt, samtidigt som man väl för de mesta tycker väldans mycket om nytt. men hur fungerar det egentligen o blanda? är det bra? det känns bra, inte bra, roligt, konstigt, jobbigt, spännande. är det bra o blanda gammalt o nytt? ja nu spelar de ingen roll om det är bra eller inte, nu är det bara att acceptera fakta, ibland så säger de tjoff så är det redan blandat o klart.....

igår va jag till malin o Vicce o hälsade på en sväng, drack kaffe o liksom bara va, pratade lite strunt som vanligt, eller egentligen pratar ju vi bara om vettiga saker, även om gubbarna säger annat, eller hur frugan ;)
det är helt sjukt va fort tiden går, Victor är liksom så himla med o stor o sitter o leker själv o kramas o e sååå go! nyss va han ett litet skrynkligt paket inne på BB... =)

(är väl tur man har vänner o hälsa på när barnen är hos Roger, är så himla tomt hemma då... hur mycket jag än trivs i huset och även om Rickard o katterna är hemma så fattas det något när barnen inte är där... men snart måndag o då kommer älsklingarna hem igen o vi är lediga, HELA veckan! eller martin går ju i skolan mån o tisdag o avslutning på onsdag, men jag är ledig o sebbe hemma från dagis så klart, så vi ska bara ha de bra o mysa hela veckan lång, skönt oxå för martin o slippa långa dagar på fritids ibland :) *längtar*)

blev inte så mycket mer gjort igår, lite disk som rensades bort hemma innan matlagning (tacogratäng, sååå gott, kan varmt rekomenderas!!) sen va vi så trötta både jag o Rickard så kollade på criminal minds o sen va de bara o bädda ner sig o sova...

nu är de jobba som gäller, sen får vi se va som händer ikväll, blir antagligen lugnt =)

kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0