ännu en...

...skön kväll! så underbart ifnt väder. lite lagom avis e man på semesterfolket nu, de osm fått vara ute o njutit av solen hela dagen! själv har man ju suttit inne o varit trevlig mot folk, haft en bra dag på jobbet, som de flesta dagar. osså har jag blitt bjuden på glass, de va väldans snällt tycker jag =)

efter jobbet o när jag hade hämtat hem småskrutarna så tvättade jag bilarna hemma här, bägge två. så nu är de hyffsat rena :) sen lagade jag mat och efter de har jag hunnit med en joggintur och sen läst lite saga för barnen och stoppat dem i säng.

om ca 45 min kommer älsklingen hem efter ännu en lång dag på jobbet, hrmm jobbar ju "bara!" mellan 07-21 den här veckan... men tror han tycker de e lite skoj, är ju en hel massa folk i affärn när de e P&L i stan :D
jag har inte ätit än utan tänkte hålla honom sällskap idag....
blir wokad kyckling o grönsaker med ris och kanske en kall öl till de =)

tre dagar kvar! sen PARADIS here I come :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0