Tisdag...

...och andra dagen hemma med sebbe. men idag har han mått bra och ätit bra, så imorgon är de helt legitimt o lämna på dagis igen. bra de så man kan åka o jobba, inge vidare o va hemma så här, jag råkar ju trivs me jobbet så =)

i alla fall haft lite besök idag, skönt de, inte för att jag är översocial o får panik av o vara ensam en dag ;) hehe först va pontus o maria här o sen nu på kvällen kom brorsan o nadia hit på fika =))

nu har martin avverkat 4 matcher på DC cup. en förlust, två oavgjorda och en vinst. såå duktiga killar! hejja Brage =)
o nu på kvällen va han o bästisen Isak på DC disco, men de ringde efter skjuts hem efter en timme, så kul va de tydligen... nå ja, spelandet gillar de ju iaf =))
synd bara jag inte får se en enda match i år =(((

neee nu snart dags o krypa ner framför tvn o varva ner så man kan sova sen,,, varit superrastlös sista kvällarna när jag lagt mig så varit ett h-vete o somna,,, hoppas de går bättre idag....




***** woho va skoj, vilken bra "plan"! hoppas de blir som vi vill! skulle verkligen va najs =) *****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0