SnaRt!!!

Har jag semester! idag o imorrn kvar bara. ska faktiskt bli jätteskönt o va lite ledig nu =)

Sebbe o Martin tjatar o tjatar, NÄR ska vi åka till Bulgarien!!?!!??!? ska bli såååå härligt :D ¨åååh längtar i hela kroppen...!
o jag o Rickard trackar varandra lite med -du vet du?! - ne vadå? nu e de två dagar kvar!
-du vet du?! nee?! om en vecka den här tiden är vi i Bulgarien! *ler*

Idag i bilen på väg till dagis hade vi en härlig konversation jag o Sebbe. Handlade om Ettning o Sjuning. hans två fantasikompisar som hängt med några år nu. deras bror sexning är sjuk förstår ni, så honom får vi inte hälsa på nu, för tääänk om vi blir smittade innan vi ska flyga, ne han får leka me ettning o sjuning en annan dag. Idag ska vi nog vara hemma eller leka med någon annan... lillgosen.

Martin har ju fått min gamla mobil, eller gamla, den är ett år. en musiktelefon så jag har lagt in lite metallica i den åt honom, igår kom han ut på altanen med hörlurar i öronen, hela han lyste! typ, titta på mig!! jag lyssnar på musik o ni hör inget, cooolt! härliga unge! han har blivit så stor....

va gör man nu då, jo sitter på jobbet. just ätit ett äpple oxå har jag hunnit prata med två kunder i tel iaf... mycket frågor om reseförsäkringar nu. inte bara vi som ska ut tror jag :)

hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0