skojiga planer...

  • den 18e har vi syskonträff uppe i stugan. en liten kul sak som blivit årlig tradition =)
    Mamma o Kjell oxå alla vi syskon med respektive och barn. Fast i år kommer bara halva styrkan av barn med, men det är som det är... =)
  • den 25e ska vi på bröllop =)
  • den 26e ska jag o Rickard ut o åka luftballong, vi fick ju de i gemensam födelsedagspresent. ska bli såå kul, är ju en av alla de där sakerna som jag tänkt att jag bara måste göra någon gång i livet.. :P
  • den 28e åker vi till Bulgarien!! Jag o Rickard och barnen, ska bli så underbart skönt och framför allt KUL! så spännande o få ha barnen med på flyg o värme o bada hav o poler osv. åååh längtar så jag blir tokig =)

igår va jag o mamma på kupolen o födelsedags shoppade till mig :) en skojig present tycker jag, bara vi två, lite egentid, shoppa lite o äta mat ihop.
vi hittade kläder till kommande bröllop bägge två o blev nöjda så de e ju bra! :P dessutom kan jag ha de kläderna mer under sommaren bla i Bulgarien, smart va :P

nehe idag va dagen lång... undras va man ska göra ikväll då,,, ringa frugan o se om hon e hemma kanske... =) annars har jag ju en gräsmatta som ser ut som en jungel o en bil som ser ut som en soptipp...

snart semester !!!


hej hopp!!



***** de gör inge kära fru, skiljer mig inte för de ;) *****


Kommentarer
Postat av: Fru

Jag är hemma, RÄDDA MEEEEJJJJ ;p

2009-07-14 @ 15:41:10
Postat av: marie

roligt tid framöver :))).. vem e det som ska gifta sig då?? :)

2009-07-14 @ 17:29:22
Postat av: emma

hehe ja jag gjorde ju de frugan =) va trevlig värre o som sagt! måste bli mer igen ;)



ah du marie, ska bli sååå skoj allting (mest bulgarien) är min bror på köpet, Peter som gifter sig :)

2009-07-16 @ 08:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0