Magsjuka...?

Inatt vaknade jag av ett sms, det var Roger... Sebbe hade kräkts två ggr. Han kräktes någon gång till under natten men då va de bara torra hulkningar...
kl 8 kom han hem till mig, då hade jag ringt in VAB till jobbet. han verkade ganska pigg först, så tänkte att de kanske är något han ätit, eller att de blev en lång dag me dåligt matintag igår,,,
men han har varit lös i magen idag o har inte ätit mer än 1 dl kräm och en glass... dessutom har han sovit middag i två timmar... så ne, frisk e han inte... får se om han får i sig nå mat nu på kvällen... o om magen håller fre på sig i natt, hoppas han är pigg imorrn, så jag kan jobba på onsdag,,, urk, gillar inte o va hemma så här...

martin har haft fotboll idag på DC cup. två matcher, förlorade den första o oavgjort den andra... han tycker de e jättekul! synd bara att jag missat matcherna idag o kommer missa de andra med,,, men det är som det är. nästa år kanske jag har semester så jag kan va med o kolla =)

ne nu är de matlagning som gäller här, sen om barnen går med på de ska jag ta en promenad innan älsklingen kommer hem, han slutar ju 19 idag så är en stund kvar....

hörs o störs :D



***** uscha låter inget vidare... håller tummarna *****



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0