KärLeK

Efter en underbar helg där jag och älsklingen varit lediga tillsammans och både hunnit med att grilla med kompisar, shoppat och varit till sommarstugan o umgåtts med familjen, testat vindsurfing (första ggn för Rickard! så duktig så! jag surfade oxå, längesen sist, men är ju sååå jefla kul) ätit gott, plockat blåbär till årets första blåbärspaj som jag o barnen ska baka idag, varit hemma o druckit kaffe me ännu mer kompis så är det måndag igen. men vet ni, det gör ingentin för det är sista veckan före semester!!! och jag får hem barnen idag!!! älskar de måndagarna när barnen kommer hem. KÄRLEK!!!

dessutom nedräkning till den 28e, altlså tisdag om en vecka. då flyger vi till bulgarien =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0