Igår...

jobbade jag som vanligt mellan 8-16.30. varit en hel del på jobbet denna vecka = dagarna går fort =)

skulle varit till frugan på kaffe igår, men fick åka hem och ordna upp med martins fotbollskläder så han kan va med o träna denna vecka... sen slappade jag en stund innan älsklingen kom hem, vi hoppade in i bilen och for ner till forssa och käkade en stor flottig god pizza.
satt fint den, va typ evigheter sen jag käkade skräpmat så gjorde det med gott samvete haha

efter pizzan åkte vi hem och hämtade badkläder sen for vi till aspan me P o J. badade en stund och sen tog gubbarna en wiskey på balkongen i forssa. usch o blä, kommer aldrig förstå mig på att de dricker någe så otäckt! :P
en trevlig kväll blev de till slut även om den inte blev som jag hade tänkt.
får hoppas frugan är hemma ikväll istället så vi får umgås lite...!

sent blev de med så har sovit som en klubbad säl inatt, vaknade av kl i morse o va skapligt förvånad över att natten redan va slut, sen lyckades jag dessutom somna om och vaknade med ett ryck en kvart senare och trodde jag hade försovit mig flera timmar, men den kvarten va ju ingen fara så kom i tid iaf  =)
 
ne nu lä jag jobba på jag!

hejsan hoppsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0