Fy För Faen...

trodde igår att japp,nu är sebbe bättre, imorrn blire daigs o jag kan jobba,,, MEN tji fick jag,,, sebbe va upp fyra ggr i natt och va JÄTTElös i magen, jag undrade hur man skulle göra. Han har ju varit pigg för övrigt och hans mage brukar kunna krångla utan att det för den delen är magsjuka...
han vaknade i morse o va jätteglad för han hade minsan inte kissat i sängen, han är ju sängvätare så annars brukar de bli blött en till två ggr/natt, men nu va de tortt ( inte undra på när han varit upp på toa 4 ggr ätnkte jag men sa att han varit sååå dukrig =)

jag kände mig lite svagt illamående i morse, men tänkte att äääh de ger sig,,, han ta en dusch sen va de bara o böja sig fram o prata med toan,,, faen va otäckt de e o spy....
 
skickade ett mess till rickard o talade om att jag skulle va hemma eftersom sebbe va sämre imagen igen o eftersom jag dessutom kräkts, fick till svar -då e vi två... han va på väg hem...

en timme senare får jag ett samtal av pontus, han hade fått åka hem inatt från jobbet, lika klen han,,, fan.

nå ja nu är kl efter 17. jag har legat däckad hela dagen. springer på toa då o då,. så trevligt att de kommer från alla jävla håll oxå, mer info än ni vill ha kanske hahaha men de E FAN SYND OM MIG idag =(

rickard mår bra igen iaf....



martin gjorde MÅL idag på fotbollen, helt underbart! de har spelat bra!
en förlust, två oavgjort och tre vinster bled de =))))) HEJA BRAGE!
han får för den delen va med roger som är frisk så kanske iaf två klarar sig från detta otäcka hemska =/


säger de en gång till innan jag måste blunda o mota bort illamåendet igen,,,,
FY FÖR FAEN!!!!!

this is the worst day ever....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0