EneRvERanDe!

...åååh så typiskt. jag ville ju veta... nå ja, nya tag imorrn kanske... :P ENERVERANDE!

Det är helt otroligt vissa saker. Helt otroligt hur olika människor tänker... en del liksom bara "äh de löser sig ändå, nån annan fixar väl de där" men rätt vad det är så kanske "nån annan" inte heller fixar de... jag förstår inte att folk bara tar för givet att andra ska ta på sig ansvaret, även för deras liksom... ghaa!!! IRRITERANDE!

jaha kan man tänka. vilken start på dagen. MEN fick vakna med mina småkillar, fick ruffsa om dem i håret o smeka deras kinder tills de vaknade. Fick lyssna på martins babbel när han duschade, hörde verkligen inte nå va han pratade om men förstod ju sen att det handlade om hans nya tel, för det första han gjorde när han hade klätt sig var att börja välja ringsignal =)
Sebastian var svårväckt idag, men efter att jag hade setat på sängkanten o pratat med honom o smekt hans hår o kind så började det efter en liten stund rycka i mungipan, han vaknade med ett leende som värmer en ända in i själen.
Älskar dem så mycket!

blev ingen paj igår, för vi for till kupolen och köpte lite grejjer till verkstan oxå fixade vi ett kontantkort till martin, passade även på att gå på apoteket o shoppa avmaskningsmedel till katterna så ikväll ska jag bråka med dem, eller Dorabella brukar iofs sitta still men se skapligt grinig ut, Alf är nog heller inga problem, han är ju nöjd så fort man engagerar sig i honom så :)

men idag ska vi baka, måste ju innan bären blir dåliga som min älskade sambo sa lite fint igår, undras om han är sugen på blåbärspaj? haha min lilla gottegris :P



nej här va de lugnt som tusan idag.... 20 min o inte ett enda samtal =/ kan bli en lång dag....

kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0