All alone...

...helt ensamma i världen kändes de som om vi var igår kväll.

jag slutade 15.30, utanför dörrarna stot älsklingen med bilen. Hoppade in så for vi till Rämshyttan. Väl framme böt vi om till badkläder och gick ner till båten. åkte en stund, njöt av solen, värmen och vindraget.
Åkte in i en "vik" kastade ankar och dök i. Var beredd på en oooh va kallt känsla. Men det var bara skönt, vattnet inte de minsta kallt utan snarare ljummet, simmare runt en stund och njöt av känslan...

efter en stund ropade älsklingen upp mig, han hade då dukat upp med mat, vi åt, pratade, fikade och sen la vi oss och solade en stund, bara låg tysta och mös, hade det underbart skönt.
Badade mer, drack kaffe och badade mer...
Vi var ute några timmar sen for vi hemåt. alldeles ensamma hela tiden, på hemväg mötte vi en liten eka med tre pers, de va allt.
det var Vi, Solen och Vattnet. Underbart. Romantiskt. Som medicin för själen.

Hemma va vi lite duktiga och klippte gräsmattan, sen tog vi en lugn skön promenad runt berget, kollade lite på andra hus, alltid skoj o få liet ideer till vad man kan göra med trädgård, altan mm...

sen åt vi lite kräm o mjölk i solen på altanen innan vi gick in o la oss...

ikväll blir de grilla med kompisar, NAJS =)


***** Jag tycker bra om mitt liv, men vissa dagar är bara så mycket mer. så underbara *****

***** så himla glad för din skull, du är så duktig!!! *****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0