snart långledig!

Sitter på jobbet nu, här är lugnt, tror kunderna har annat o göra än att besöka/ringa oss så här innan jul... nästan sista dagen innan långledigt för mig! ledig mån o tisdag, sen jobbar jag dagen innan julafton, 8-15, sen är jag ledig till den 7e januari! ska bli skönt, inte så mycket för min skull men för grabbarnas, skönt för dem o få va lite lång lediga, blir tre hela veckor för dem tack vare att jag o roger hjälps åt så slipper de vara på fritids =) Nu är sebbe frisk igen, han mådde bra igår när han va hemma med rickard, de hade till o med varit o handlat lite, eller lite,,,, de köpte en takbox. Kan vara bra o ha när man nu blivit en "skidfamilj" o sen när vi ska till Vemdalen med mamma o Kjell så kommer de verkligen väl till användning för längdskidor o slalomutrustning =) Igår hade vi lite kusinträff hos Linnea! de va skoj o träffa några kusiner lite! linda tror jag de va 5 år sen jag såg o ändå känns de inte knstigt o sitta o prata, inte vet jag om det är släktskapen som gör att man finner varandra så lätt även om man inte setts på så länge?! skoj är det iaf att vi tagit upp detta nu, vi har redan bestämt att till våren blir de grilla hos mig o Rickard. Är skoj om man kan ses några ggr/ år iaf =) o Ja, kanske farmor va med och log sitt snälla leende, glad över att hennes barnbarn hittar tillbaka till varandra... älskade farmor! ne nu ringer de faktiskt här så jag ska ta o jobba på =)) hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0