SlaLoM!!

Igår hade jag o barnen en helhärlig dag i Romme Alpin! första slalomåket för säsongen. De va lite småkallt och Disigt uppe på berget men ändå helhärligt! en toppendag bara vi tre. De är såå härliga mina små! o duktiga, uj va de åker bra! är så kul!
O Sebbe, han har lite roliga saker för sig när han åker, bla så sjöng han
- aha aha I LIKE IT, aha aha! I LIKE IT! när han susade fram... =)
så körde han lite tävlings snack!
- o Sebastian ligger tvåa, och Martin är etta som vanligt. *ler* sötnosen.
En skön dag blev de, fikade på varm oboy o bullar och åkte tills vi trodde fötterna skulle gå sönder. Så himla härligt att få göra såna här saker tillsammans med de två finaste som finns!

o vet ni vad jag mer gjort haha åkte längdskidor här om dagen! de ni! första ggn på typ 15 år! nå sjukt jobbigt va de! o vingligt. men JÄFLAR va kuL!!! kommer bli fler pass i vinter kan jag lova =)

jobbar idag till 15, sen ledig till den 7e, hur skönt ska de bli så!? vara hemma med barnen o njuta av vintern =)

imorrn är de julafton... men jag längtar mer till juldagen, för imorrn är barnen hos roger och det är jättejobbigt o fira jul utan dem =( vi får ta vårt på juldagen o då ska det mysas dagen lång!!! *längtar*

lite kort från vår härliga dag =)


 Äkta kärlek. OJ va jag älskar dessa killar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0