Årets...

Pepparkaksbak avklarat =) en trevlig tradition att träffas systrar och barn hos mamma o kjell o baka kakor till jul! martin lade ner massa energi o gjorde fin fina pepparkakor, sebbe orkade inte så länge. kanske martin ska bli bagare när han blir stor?! =) julmusik och glögg, ett par klumpar deg o dagen är fullkomlig!! =) efter storstädning hemma, en härlig lunch hos linnea och pepparkaksbak hos mamma så lämnade jag barnen hos roger, han blir borta nästa vecka (hans vecka) så han fick låna hem dem nu under min helg så de får ses lite... men är helt otroligt va man saknar dem direkt hur enerverande de än kan vara ibland =)) åkte hem till frugan efter att jag lämnat dem i kvarnsveden... druckit kaffe, snackat skit, lekt me Vicce o pratat hundraser me henne o mika... nu e man hemma igen o väntar o längtar efter älsklingen som jobbar sent idag, slutar väl typ nu (21.00) när han kommer ska vi äta pizzan som e kvar sen igår när vi bakade :P mums! jag är hungrig som få nu!! igår när jag kom hem från jobbet hade gubben fixat i "skrubben" så istället för datarum har de blivit syrum =)))))) o lite datarum/kontor är kvar med,,, blev super! han är så duktigt! =) jaha ne va säger ni? en flatcoat retriever?? en finsk lapphund? setter? springer spaniel?! finns en del raser o välja på även efter att jag fått börja blunda för min kärlek schäfern... rickard bara inte kan med dessa hundar så de funkar ju inte, men finns andra raser så nån gång ska vi väl hitta VÅRAN hund =) *längtar* ne nu ska jag gå o starta ugnen jag =) ha de gött!! kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0