SNarT!

Kommer min älskling hem! *ler*

sen kommer även lillsyrran hit, ska umgås me mig o gubben o käka lite tacos me oss! alltid skoj o umgås!

tidigare idag har linnea o lillSagan varit här. vi har bakat och kokat saft! varit sååå dutiga så ;)
innan de kom så städade jag, är ju pensionärsvarning när man är barnledig o gubben jobbar, alltså HELT ostörd på morgonen.... vaknar pigg o glsd o kollar kl, 7.50!! hallo! va ska man upp då o göra!!?!? nå ja har ju hunnit mycket iofs :D

imorrn ska jag städa klart för orkad inte ta golven idag, sen ska jag nog baka bullar o på kvällen kommer ÄNTLIGEN småttingarna hem =) en hel dag tidigare än vanligt, R skulle iväg på måndan.

nehe ska man börja me mat kanske, hacka lite sallad o krafs till tacosen :P ghaaa ska bli sååå gott! =)

hej hopp hoppas allt e på topp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0