Paradiset

Kl 19 igår klev jag in i det. Paradiset. Efter en skumpig väg och en liten båttur kunde jag pusta ut och som alltid när jag kommit hit kommer tanken över mig: Äntligen, det här är så underbart! Vi tog en tur runt sjön med båten, fiskade lite men tror även abborren tagit semester för inte ett hugg, första ggn någonsin här tror jag. Efter båtturen eldade vi i bastun, varmt och skönt :) sedan sov man gott! Vaknade i morse, gick ut till dass, ja här finns inga bekvämligheter :) sedan in och gjorde upp eld i kaminen, kände värmen sprida sig medan vi kokade kaffe och dukade fram frukost. Efter att vi ätit gick vi på promenad, var ute i skogen två timmar och när vi kom tillbaka till stugan blev de bad. Snacka om frihet när man står naken i vattnet och shamponerar in håret. Åter igen kommer tanken. detta är livet!! Det är vi, skogen, sjön... Tystnad, lugnt, ingen stress :) kan det bli ett bättre avslut på semestern än en helg i Paradiset?! Nej knappast. Älskar det här :) vårt paradis på jorden!

Kommentarer
Postat av: Marie

härligt tjejen.. förstår hur du känner.. eller kankse inte men vill förstå :P haha.. det ordnade sig med mc dräkt sen i alla fall, fick långa ett helt ställ av en av pappas vänner :)

ha det bra , hörs..

2009-08-16 @ 00:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0