oro...!?

Hur orolig ska man vara över saker som media skriver om? hur mycket ska man lita till sjukvården och de läkare man "känner"?
Tidigare erfarenheter är ju bra, och jag har alltid känt mig trygg, eller ja, så trygg man nu kan känna sig när man överlämnar ens barn i andras händer... så trygg man nu kan vara när ens barn är dödligt sjuk och läkarna skall göra honom hel och frisk igen.
Men det har ju gått bra, läkarna har varit super och förtroendet har alltid funnits där.
men ändå... nog kommer funderingarna. ska han vaccineras mot svininfluensan, bör de inte prata med oss om det? han "borde" ju ligga i riskzonen känns de som... snart ska vi in för kontroller och då kommer min oro stillas lite. för då kommer jag fråga. han har ju fått något vaccin för influensor men jag vet ju inte om det täcker DEN HÄR influensan... Nog känns det i magen, oron över liten...



Idag fotbollsträning för martin, är rätt fint väder så blir nog bra =)

älsklingen jobbar till 21 idag...suck...gäller att jag håller mig sysselsatt så jag inte somnar innan han ens kommit hem, för snacka om tråkigt de vore...

idag har jag beställt min saknade skiva. Fick den ju för en väldans massa år sen och den har många låtar med betydelsefulla minnen i sig... var dum nog o låna ut den till en "kompis" som slarvade bort den. Den nya kommer ju inte vara samma skiva som jag en gång fick...... men det kommer ju vara samma låtar ändå... =)

snart är första veckan efter semestern avklarad, känns bra. ska bli skönt med lite helg igen bara, lite mer tid för grabsen då =)))




hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0