`°•.¸ ღ♥ KärLeK ♥ღ ¸.•°´

Första rummet.
- god morgon killen, börjar bli dags o gå upp nu...
- mmm... (vänder sig med ryggen mot mig)

Andra rummet.
- god morgon bubben, dags o vakna....
- nee inte än... om en liiiiten stund.... (ligger kvar på mage o ögonen fortsätter blunda)

Duschar o gör mig i ordning, dukar fram frukost. fortfarande inga småskruttar. får ta samma vända en gång till och den här gången kommer de motvilligt med upp. frukost o sen är kl på gränsen till för mycket. får va på dem lite så de ökar tempot, idag var det seeeegt! tur det är fredag =)

igår va de fotboll för martin på sportfältet, de va fint väder så va jätteskönt o va ute o kolla när de kickade boll =) blev sent i säng sen dock, halv nio. undra på att de va trötta idag grabbsen!

rickard ringde strax innan nio, vi skulle äta hästkorvsmacka när han kom hem hade vi bestämt, han slutade 21, jobbat från 07...  jag hade gjort klart när han ringde, skivat korv, paprika, tagit fram potatissallad osv... tänkte att bara en " vanlig" macka me korv räcker ju inte som middag åt honom efter 14 timmar... hade även kokat ägg o satt igång vattenkokaren för te... nå. han ringde o sa att han, om de va oki, gärna kunde ta ett ägg oxå till mackan... jag frågade om de räckte med de två jag redan hade fixat till honom. sa att de e väl de man har en "fru" till, att hon ska veta vad man vill ha o ha de klart när han kommer hem ;)

blev goa mackor iaf o sen kollade vi på Ghost Whisper (eller va de heter) o sen däckade vi i sängen som två klubbade sälar =)

ne nu ska jag surpla i mig resten av mitt kaffe här på kontoret... hej hopp

Kommentarer
Postat av: Frugan

"fru" ne nu får de vara nog ;p

2009-08-23 @ 21:45:25
URL: http://theangelinme.blogg.se/
Postat av: emma

haha är ju bara dig jag är RIKTIG fru till så klart ;) men visst har jag rätt, är ju de man har sin fru till, att hon vet vad man vill ;) pöss

2009-08-24 @ 10:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0