Hejja Brage!

De va såå duktiga igår! (igen) småkillarna! tror det blev 12-2 i matchen igår.! tappade räkningen hehe är så kul o kolla på deras matcher nu, även om de inte vinner, för nu spelar dem verkligen fotboll! de börjar bli bra samspelta som lag och martin gör framsteg! hade två fina målchanser igår, ena flög precis över ribban o den andra strök precis utanför stolpen. MEN han försökte och det var BRA spelat och det är ju det som räknas anser jag. han gjode oxå en fin målpass och var med bra i övrigt tycker jag. är roligt o få vara med o titta =)) älskade liten som blir så stor... =)
sebbe gillar oxå när martin har match, inte för att han tycker det är kul o se på utan för att isaks småbröder brukar vara med så de kan leka, och för att det finns bullar o saft o köpa ;) sötnöt!

i morse va vi trötta! både jag o grabsen! jag snoozade om någa ggr och sen va de nästan lönlöst o få liv i martin, sebbe gick upp direkt när han vaknade o klädde sig utan protester... martin va så trött så han nästan grät och orkade inte äta något utan fick macka med sig till frukostrasten. själv åt jag gröt med sylt som jag gjorde igår =) sååå duktig e jag hehe som kokade sylt på kvällen, ingen mängd sylt utan bara testade lite, har ju aldrig gjort sylt förut haha. nå ja, de va riktigt gött o ha på gröten, krikonsylt :P mums.



nu inleds en låååång vecka utan barn... =(

hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0