GrÅTt!!

o Trist ute idag! o inte bättre när skruttDobby (bilen)  tydligen fick för sig o strejka igår kväll... läcker, eller kanske ska skriva pissar, ur sig styrservoolja! blööö tänkte cykla i morse men hallå! hade ju blivit dyngsur om jag cyklat så fick ta den kära gamla bussen... lagom kul.not. killen som körde frågade om jag skulle ha hel eller halv, alltså hallå! ser väl inte ut som 19 heller!! fast å andra sidan så som 28 årig tvåbarnsmor kanske man ska ta de som en komplimang ;)

späckat besöks schema denna vecka, mån var jag till pappa, tisdag till pontus, idag ska jag till linnea, imorrn ska jag träffa barnen för martin har match. sen e de tre dagar kvar, har förhoppningar om trevligt umgänge även de dagarna trots att gubben jobbar =) nåååån ska väl kunna stå ut med mig då med hoppas jag :P

håller kvar i mina frukostvanor även utan barn hemma vilket känns bra, orkar dagarna bättre igen =) o håller i mina promenader med, så va vet man, kanske till o med lyckas tappa nått kilo snart... *önsketankar*

ne fika nu ;) hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0