blö!

fick just ett mail. min CD är försenad... suck. vill ha hem den NU!

igår var det fotbollsmatch! o brage vann igen! men vilken jämn match det var! sååå spännande! man stod bredvid o hoppade av spänning =)
så var det ju skönt så klart o träffa mina killar, saknar ju dem titt som tätt! :)

Fredag!! ledig helg, barnledig alltså... vilket innebär städaning! ah så skoj ska jag ha, rickard jobbar dessutom vilket verkligen betyder städning. hög musik, jag, dammtrasan o dammsugaren ;)
(synd min skiva inte kommit)

På söndag kommer barnen hem! ska bli skönt =)

nehe slut på lunch nu så ska sätta fart o jobba! mååånga kunder idag!! =)

hej hopp!



***** ibland bara måste man få ventilera, ibland bara måste man släppa på tankarna till någon. Du är rätt person där, du förstår mig, du lyssnar. Du tycker inte jag är dum i huvudet för mina tankar (eller du säger då inte det och du brukar säga vad du tycker) och jag känner framför allt, att det jag säger till dig stannar hos dig! tankar och verklighet är ju inte alltid samma sak, och där tror jag att du har förståelse och det betyder massor! för ibland måste man få ur sig tankarna och känslorna även om de faktiskt är åt skogen ;)
älskar dig syster! *****


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är verkligen skönt att vi har varann att ventilera med, känner samma förtroende för dig, det vet du! Love you too kram

2009-08-28 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0