två vänner... =)


Här är ett kort matte tog när jag och Bilbo och Minna var i skogen och lekte, våra mattar plockade svamp. Vi blev blöta o fina i skogen och här är vi hemma hos Bilbo o Minna igen. Det är jag och Bilbo på kortet, han är lite större än mig Bilbo, men vi leker fint ihop ändå =)


{------------------------------------------}



Förra veckan tog matte med mig och Martin till ett för mig, helt nytt ställe. Där ficj jag träffa en STOOOR hund, men fick lära mig att det är en häst! han heter Tjalle, jag tyckte han va lite otäck i början! Men nyfiken som jag är så hälsade vi på varandra. Han verkar helt oki! luktade lite konstigt och är stor som sagt, i alla fall för mig!


när vi varit ute och promenerat ihop en stund, jag, matte och Tjalle med Martin på ryggen så slappnade jag av, han var ju snäll den där oxå hade jag ju matte o Martin med mig. Vi tog en härlig tur i skogen o jag fick springa både med o utan koppel. Här har matte sagt åt oss alla att vara stilla så hon kunde ta ett kort.
Visst är vi fina?! :)

{----------------------------------------------------------------------------}

Imrose tog jag o matte en skön promenad upp i skogen. Vi gick inte vid elljusspåret idag utan gick rakt ut i riktiga skogen. Många spännande lukter som vanligt =) Både jag o matte tycker om våra morgonturer när vi är ensamma i skogen och i morse var det jätteskön luft o skönt :)

Hemma igen fick jag frukost och medicin av matte... medicinen var ingen höjdare, till o med jag som annars äter ALLT tyckte den va konstig att äta upp, även om matte försökte gömma den i blodpudding godis. Jag är väl inte så lättlurad heller?! men matte fick i mig den till slut, genom att stoppa den i munnen på mig och inte låta mig spotta ut, så fick jag godis efteråt istället. det var inga större oroblem även om jag såklart måste spotta ut den några ggr o kolla vad det var innan jag svalde den...!

Ha nu en skön dag ! tassen/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0