Lite bilder ur mitt liv!


min första promenad i skärddarbacken!


Redan från början älskade jag att bära på saker, husses handskar på promenad tex!


här myser jag o matte på köksgolvet!


Jag o Martin på promenad


Bäst blir det när man bär kopplet själv!


Här hälsar vi på i Torsby. Jag och min mamma Vanja.


Spanar ut över sjön i sommarstugan


Midsommarfin! Matte gjorde en egen krans till mig


Sommarmys!!


Lånat mattes solglasögon


Här plockar jag blåbär. Det är jättegott!


Semester i Göteborg. Husse och Småhussarna fiskade krabbor i havet, jag o matte tittade på!


Så det där var några av alla kort som finns på mig. Matte har kameran framme mest hela dagarna så kommer garanterat komma upp fler kort så småningom!

Ikväll har jag hälsat på mina kompisar Bilbo och Minna som bor hos Malin, Mika o Viktor. Viktor är bra, han matar mig gärna från bordet, vilket inte gillas av de vuxna! Idag tog vi en långtur i skogen alla vi hundar och våra mattar. HÄRLIGT!

Nu har jag precis ätit lite kvällsmat och ska snart gå ut på en sista kvällskissning, sen är det sovdags! jag är kvällstrött o gillar inte så mycket att gå ut o kissa sent men matte o husse tycker jag ska göra det ändå...

god natt sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0